tirsdag 11. desember 2007

Fly Me To the Moon

Jeg har:

-fått en noe tvilsom døgnrytme i disse ferietider...

-holdt siste styremøte for semesteret, med taco og gode greier. Må si det var meget givende, det beste til nå! Vi lo og lo og lo -OG fikk alle kabalene vi hadde til å gå sånn ca opp. Så det ser ut til at BSI Dans går en strålende vår i møte =)

-kommet inn på PPU (Praktisk Pedagogisk Utdanning) og er dermed et skritt nærmere å kanskje bli lærer når jeg blir stor!

- også muligens fått meg ny dansepartner, det kan jo bli spennende etter jul.

- vært på årets første julegavehandel i dag -svært fornøyd!

- sendt et utall pakker til inn- og utland de siste dagene -artig å leke julenisse, evt adventsnisse!

I morgen skal jeg pakke. Mye. På onsdag skal vi flytte. Det blir rart! Trives så godt i denne leiligheten, så det blir litt trist. Men blir fint å bo i byen -har aldri gjort det før, når jeg tenker over det?!

Torsdag blir det bigtime rocking med happy swingers på Scotsman, siden vår kjære Info-Kristine har bursdag, fredag er jeg bedt på middag hos noen boogie-folk -og lørdag er jeg plutselig i Trondheim på besøk her og der, gitarspilling, natterangling, julegaveshopping, bakedag und zu weiter. Med andre ord: ikke en kjedelig stund! Og om ikke lenge er jeg hjemme til jul -men billett har vi ikke sett enda.. Men jeg skal hjem snart -hurra!

Bare et bilde fra finalen på showet vi hadde på ballet. Og ja -det er jeg som flyr...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flott bilde! Men, HVIT t-skjorte...????

Vibber`n i Farta sa...

Hehehehehehe...
Jess, der sa du det!
HVIT t-skjorte...!
Ikke rart jeg ser ut som et lik..

Anonym sa...

Nå må vi få en liten jule/nyttårsoppdatering her da! :-)
Godt nytt år forresten!
klem-klem!

Vibber`n i Farta sa...

Here you are! :)