mandag 21. februar 2005

Been a long long time

Siden sist har vi hatt besøk av Romana her i Monsterbedriften, så mye har skjedd!

-Vi har drukket (for mye) jägermeister som Romana hadde kjøpt på tax free`n
-Vi har (seff) rocka Trondheims natteliv
-Vi har vært på ikea-ekspedisjon (!)
-Vi har gravd en usannsynlig stor snøhule
-Vi har vært på sightseeing (evt seesighting..) i Trondheim
-Vi har spilt spill av typen -alle-legger-på-så-mange-kort-de-kan-samtidig-og-stresser-mest- mulig-før-Romana-sier-Ligretto.. (Også kalt, nettopp -Ligretto)
-Og spill av typen: mim-i-vei-men-for-all-del-ikke-si-noe-bruk-fantasien..
(Også kalt Fantasi..)
-Vi har lekt mer eller mindre ekstreme sjokoladespiseleker
-Vi har dratt en ukjent mengde hvitt pulver opp i nesa (neida, det ække fali)
-Vi har spist og drukket i en restaurant der det ikke bare til slutt, men hele tiden, gikk helt
rundt for oss (Også kalt Tyholttårnet).
- Vi har vært på et utall av byens kafèer
- samt ikke minst - vi har vært på harrytur til Sverige! :) Der møtte vi is-drager og spiste
hamburger i togskuret.. Samt hikket allerede FØR vi var inne på Systembolaget...

Jeg har rett og slett hatt det kjempegøy siden sist!!! :D Romana reiste forrige søndag, siden da har jeg vært såå flink og gjort masse skolearbeid, og kost meg masse sammen med den supre kjærsten min! ;) Vært en rolig helg dette, men deilig det også! Vært på salsa-rueda kurs lør og søn, da -DET VAR GØY!!!! Det er salsa, bare at man danser det i par i ring, utrolig artig! :S Er salsa i kveld også, der jeg bruker å danse på søndager, men spørs vel om ikke det blir nedprioritert just nu.. Litt for deilig å slappe av litt her foran pc`en.. Og kanskje henge litt i stua med super-mærrit! ;)

Jeg har det i hvert fall veldig bra! Og det håper jeg du også har..? ,)

Elizabeth van Helvoirt

Ingen kommentarer: